English
به خانه سینما خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود
 

اخبار

انجمن تهیه کنندگان مستقل سینمای ایران درگذشت «خسرو امیرصادقی» را تسلیت گفت.

انجمن تهیه کنندگان مستقل سینمای ایران درگذشت «خسرو امیرصادقی» را تسلیت گفت.
متن پیام تسلیت انجمن تهیه کنندگان مستقل به شرح زیر است: « انجمن تهیه‌کنندگان مستقل سینمای ایران داغدار یکی از قدیمی‌ترین اعضای خود و از چهر‌ه های پیشکسوت تهیه کنندگی بخش خصوصی سینمای ایران است.
خسرو امیر صادقی؛ تهیه کننده ، مدیر تولید و بازیگر پیشکسوت سینما، تلویزیون و تئاتر ایران ساعتی پیش چشم از جهان فانی فرو بست و ما را با کوله باری از غم و‌ اندوه تنها گذاشت.
خسرو امیرصادقی از فعالان عرصه صنفی، عضو شورای مرکزی انجمن تهیه‌گنندگان مستقل،  از اعضای هیات موسس انجمن تهیه کنندگان مستقل سینمای ایران ، عضو چندین دوره شورایعالی تهیه ‌کنندگان و از تهیه کنندگان خوشنام مستقل سینمای ایران بود.
سینماگران از امیرصادقی در کنار آثارش جز‌ خوبی و نیکی از او به یاد ندارند چرا که همواره خالصانه و بی هیچ چشم‌داشتی به عنوان فعال صنفی حامی سینماگران بود، همراه و همدل هنرمندان پیشکسوت و حامی سینماگران جوان.
انجمن تهیه کنندگان مستقل سینمای ایران برای همسر گرانقدر و فرزندان برومند امیرصادقی آرزوی صبر و شکیبایی دارد و از تمامی سروران دعوت می کند برای آیین وداع با خسروی نازنین فردا ساعت ۱۰ صبح در خانه سینمای شماره ۲ واقع در خیابان وصال حضور یابند تا پیکر عزیزمان را تا قطعه هنرمندان همراهی کنیم.
انجمن تهیه‌کنندگان مستقل سینمای ایران»
۲۴ تیر ۱۴۰۲ ۱۴:۳۱

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500