English
به خانه سینما خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود
 

اخبار

ثبت نام بیمه تکمیلی خانه سینما آغاز شد

ثبت نام بیمه تکمیلی خانه سینما آغاز شد
هنرمند گرامی برای ثبت نام بیمه تکمیلی درمان تا پایان 12 تیرماه فرصت دارید به سایت صندوق اعتباری هنر http://www.honarcredit.ir مراجعه فرمایید. شرایط لازم:

1. پرداخت هر نفر(اصلی و تحت تکفل) 2,000,000 ریال و بیمه عمر فقط نفر اصلی 791,200 ریال
2.  افراد تحت تکفل می بایست شرایط قانونی تکفل را دارا باشند.
3.  فقط دارندگان بیمه سلامت، خویش فرما و خانه سینما می توانند برای ثبت نام اقدام کنند(دارندگان بیمه پایه از سایر نهادها و سازمان ها مورد قبول نیست).
4.  کسانی که سال گذشته از بیمه تکمیلی استفاده نکرده اند جهت تشکیل پرونده به خانه سینما مراجعه کنند مدارک:(اصل و کپی شناسنامه، کارت ملی و دفترچه بیمه).
5. در صورت داشتن هر گونه پرسش به خانه سینما مراجعه کنید.

http://www.honarcredit.ir


آیین نامه و ضوابط بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و مقررات جاری کشور بر قرارداد بیمه تکمیلی ، عمر وحادثه سال جاری بر این توافق حاکم می باشد

1 .مدت این قرارداد یکسال تمام هجری شمسی است ، که از ساعت صفر بامداد روز 1398/04/01 شروع و تا ساعت صفر بامداد روز 1399/04/01 می باشد.

2 .جهت ثبت نام بیمه تکمیلی داشتن بیمه پایه (تامین اجتماعی یا خدمات درمانی و...) در زمان ثبت نام الزامی است .

3 .اعضای اصلی صندوق جهت ثبت نام بیمه تکمیلی افراد تحت تکفل، می بایست مبلغ حق بیمه را به ازای هر نفر جداگانه پرداخت نمایند .

4 .والدین اعضاء بشرطی می توانند ثبت نام و از خدمات بیمه تکمیلی بهره مند شوند که تحت کفالت عضو اصلی قرار داشته باشند.

تبصره: در این آئین نامه تحت کفالت (تکفل) به کسی اطلاق می شود که تحت پوشش بیمه پایه فرد اصلی بوده و دارای کد کارگاهی مشترک با بیمه شده اصلی باشد.

5 .اعضاء می توانند طرح آرامش  را برای خود و افراد تحت تکفل انتخاب نمایند، اعضاء محترم بایستی دقت داشته باشند که بعد از انتخاب و منقضی شدن مهلت ثبت نام  افراد تحت تکفل (به هیچ وجه) امکان پذیر نمی باشد.

6 .فرزندان پسر حداکثر تا سن 20 سالگی تمام و فرزندان دختر تا قبل از ازدواج و یا عدم اشتغال به کار می توانند تحت پوشش قرار گیرند. (در مورد فرزندان پسر بالای 20 سال نیز با ارائه گواهی اشتغال به تحصیل تا زمانی که به تحصیل اشتغال کامل دارند حداکثر تا سن 27 سال و دانشجویان دکترا حداکثر تا سن 28 سالگی بلامانع می باشد)

7 .در طول مدت قرارداد نوزادان اعضاء از بدو تولد به شرط ثبت نام بیمه تکمیلی تا 1 ماه پس از تولد می توانند تحت پوشش قرارگیرند.

8 .فرزندان معلول ذهنی و جسمی اعضاء (بیمه شده اصلی) که قانوناً تحت تکفل آنها می باشند با ارائه مدارک مثبته از بهزیستی و با تایید صندوق و شرکت بیمه، بدون محدودیت سنی تحت پوشش خواهند گرفت.

9 .منظور از عبارت بدون سقف برای هزینه های درمانی در جدول سقف تعهدات عبارت است از: پرداخت هزینه های بستری و اعمال جراحی، بدون محدودیت در تعدد استفاده می باشد نه مبلغ. یک بیمه شده در یک سال می تواند به تعداد نامحدود تحت بستری و عمل جراحی قرار گیرد و برای هر بار بستری هزینه طبق تعرفه وزارت بهداشت و درمان پرداخت خواهد شد .

10 .ثبت و تایید هزینه درمان توسط اعضاء در سامانه بیمانو بصورت الکترونیک خواهد پذیرفت .

11 .اعضا باید پس از ثبت اطلاعات هر مورد خسارت درمان در سامانه بیمانو، کد پیگیری آن را از سامانه دریافت وبرای پیگیری نزد خود نگهداری نمایند .

12 .فرآیند رسیدگی به اسناد و پرداخت خسارت منوط به دریافت اصل مدارک تایید شده توسط صندوق اعتباری هنر می باشد .

13 .نحوه ارسال اصل مدارک پزشکی (از کل کشور) پس از تایید کارشناس در سامانه بیمانو (که به اطلاع بیمه شده می رسد) از طریق پست انجام می پذیرد .

14 .از آنجایی که ملاک واریز هزینه های درمانی شماره حساب و شماره شبای مندرج در پروفایل متعلق به نفر اصلی است، می بایست شماره حساب اعلام شده نیز به نام نفر اصلی باشد. لذا از ثبت حساب های مشترک یا به نام بستگان و یا مسدود جدا خودداری نمایید. مسئولیت هرگونه اشتباه و اختلال در مورد اعلام شماره حساب بر عهده بیمه شده می باشد و از واریز خسارت به نام فردی غیر از بیمه شده اصلی جلوگیری بعمل می آید.

15 .اطلاعات مربوط به نام کاربری و پسورد اعضاء کاملا محرمانه بوده و در صورت ارائه رمز به هر شخصی (با هر عنوانی) مسئولیت آن با خود شخص می باشد .

16 .مدت زمان ارائه، تایید، ارسال و اخذ فاکتورها جهت دریافت خسارت ها درمانی از تاریخ انجام هزینه حداکثر 2 ماه می باشد.

17 .سایت صندوق اعتباری هنر، مرجع رسمی اطلاع رسانی می باشد بر این اساس درج هرگونه اطلاعیه در آن به منزله ابلاغ رسمی به اعضاء تلقی شده و عدم اطلاع عضو (از مندرجات آن) رافع مسئولیت وی نمی باشد.

18 .به هر دلیلی که عضویت فرد در صندوق لغو شد هزینه بیمه تکمیلی مسترد نمی شود.

19 .درخصوص بیمه عمر دارا بودن شرایط بیمه مرکزی و شرکت بیمه گر ملاک پرداخت خسارت احتمالی است.



تعرفه بیمه تکمیلی 1398

۳ تیر ۱۳۹۸ ۱۳:۲۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500