English
به خانه سینما خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود
 

اخبار

روانبخش صادقی به صبا گفت: آخرین خبرها از مجمع عمومی خانه سینما/ به دنبال مشارکت حداکثری هستیم

روانبخش صادقی به صبا گفت: آخرین خبرها از مجمع عمومی خانه سینما/ به دنبال مشارکت حداکثری هستیم
یک عضو هیات مدیره خانه سینما دلیل به تعویق افتادن مجمع عمومی را توضیح داد و مهم ترین دلیل آن را تلاش برای مشارکت حداکثری صنوف قانونی دانست.
روانبخش صادقی عضو دوره چهاردهم هیات مدیره خانه سینما در گفتگو با خبرنگار صبا درباره دلیل به تعویق افتادن مجمع عمومی این نهاد صنفی توضیح داد: هیات مدیره خانه سینما به دنبال برگزاری به موقع و در زمان قانونی مجمع با مشارکت حداکثری اصنافی است که به لحاظ حقوقی ثبت و ضبط شده اند.

وی افزود: به لحاظ قانونی این امکان وجود دارد که در دو بازه زمانی سه ماهه مجمع به تعویق بیفتد ولی ما در هیات مدیره از اسفند ماه به دنبال این بوده ایم که مجمع در زمان قانونی و با مشارکت حداکثری برگزار شود.

این عضو هیات مدیره خانه سینما در پاسخ به دلیل تعویق مجمع از اسفند به آخر خرداد ماه و برگزار نشدن آن در این تاریخ نیز گفت: مساله ما این است که صنوف عضو خانه سینما شناسه ملی دریافت کنند و در حال حاضر نیز منتظریم که صنوف پس از ثبت در وزارت کار، شناسه ملی خود را از طریق ثبت شرکت ها دریافت کنند و آنگاه با حضور حداکثری صنوف ثبت شده و دارای شناسه ملی مجمع را برگزار کنیم.

صادقی تاکید کرد: ثبت شرکت ها هم مراحل خود را دارد که البته به شکل الکترونیک انجام می گیرد.

به گفته وی، هیات مدیره فعلی خانه سینما مدنظر دارد که مجمع با حضور حداکثری صنوف دارای شناسه ملی برگزار شود.

این سینماگر افزود: در حال حاضر بالای ۲۰ صنف ثبت وزارت کار شده اند ولی همه آنها شناسه ملی ندارند، ولی ما امیدوار و منتظریم که تعداد بیشتری از صنوف ثبت وزارت کار شده و دریافت شناسه ملی شان تکمیل شود همچنین در حال حاضر اواخرتیرماه را برای برگزاری مجمع درنظر داریم.

صادقی در پایان خبر داد: همچنین برای دوره بعدی مدنظر است که مجمع از تاریخ اسفندماه به خرداد موکول شود و دلیل آن هم این است که سال مالی تا آخر اسفند است ولی وقتی مجمع در اسفند برگزار می شود ما ناگزیریم گزارش مالی تا آخر بهمن را بدهیم که این با حسابرسی سالانه یک ماه مغایرت ایجاد می کند.
خبرگزاری صبا
۲ تیر ۱۳۹۸ ۱۷:۵۶

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
 
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:  
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500